Často sa nás pýtate. A my Vám radi odpovedáme

Pripravili sme pre Vás najčastejšie otázky a odpovede na ne. Ak Vám napadla ešte iná otázka, sem s ňou, radi poradíme.  

Našim cieľom je dosiahnuť, aby boli Vaše objednávky presne podľa Vašich predstáv. Preto Vám radi pomôžeme s ich realizáciou, či už ide o pomoc s objednaním, zaplatením, alebo jednoducho so špecializáciou objednávky na Vaše potreby.  Sme tu pre Vás!

 

Kedy mi bude tovar doručený?

Od momentu Vášho objednania na e-shope by dodávka nemala trvať dlhšie než 5 pracovných dní.  Tovar odosielame maximálne do 24h. Samozrejme, že objednávky vytvorené do 13:00 sa snažíme odosielať nasledujúci pracovný deň. Snažíme sa o to, aby ste mali svoj produkt čo najskôr u Vás doma. No ak vykonáte objednávku v piatok večer, skôr ako v pondelok Vám to žiaľ neodošleme, to isté platí aj cez sviatky. Veľmi radi by sme Vám objednané produkty poslali, ale kuriér vyzdvihuje objednávky iba v pracovné dni. No vieme Vám garantovať, že z nášho skladu to odíde do 24h od vytvorenia objednávky v pracovné dni.
V období najväčšej vyťaženosti (pred Vianocami a letnými prázdninami) zákazníkom komunikujeme upravené dodacie lehoty a upozorňujeme ich na potrebu objednávať s dostatočným predstihom, aby všetko prišlo včas.

 

Chcem si objednať, ako mám postupovať?

Treba vyplniť objednávku v e-shope. Ak máte jasno v tom, čo chcete, vytvorte si objednávku. Vyplníte údaje na doručenie, odporúčame využiť aj platbu kartou. Je to najrýchlejší spôsob. Obratom dostanete na e-mail potvrdenie objednávky. Vaša objednávka je tak ihneď zaradená v našom systéme a vieme Vám ju doručovať.

 

Prečo nemám v balíčku papierovú faktúru?

Pretože sme moderní a považujeme to za prežitok a zbytočnosť. Aj tak by ste ju zahodili, niekam založili a zabudli alebo stratili. Faktúru dostávate v digitálnej podobe ako prílohu e-mailu Objednávka vybavená.

Môžete si ju stiahnuť, ale nemusíte, pretože ostáva navždy uložená online! Tak k nej máme prístup aj my. Slušných zákazníkov netrápime ani s tým, že nám ju musia poslať. Všetko je uložené online a tak si nemusíte robiť starosti, že by ste niečo stratili a preto bol problém s reklamáciou.

 

Chcem si objednať, ale cestujem o pár dní preč. Stihne mi prísť zásielka?

Sme pomerne rýchli a flexibilní, takže odosielame do 24h, dodanie potom trvá ďalšie 1-2 dni. Ak o pár dní cestujete, radšej si vopred zavolajte, prípadne na to upozornite v poznámke, dokedy je nutné zásielku doručiť.

 

Neobdržal som email o dokončení objednávky

Ak ste nedostali automatický email po dokončení objednávky, postupujte prosím nasledovne:
1. Preverte, či ste zadali správne emailovú adresu
2. Prekontrolujte spamový kôš a reklamy vo vašom emailovom účte
3. Počkajte aspoň 30 min od odoslania objednávky, nech náš systém vygeneruje email
4. Ak ste stále neobdržali email, potom nás prosím kontaktujte telefonicky na čísle  +421 918 024 998 alebo emailom na info@hravosdetmi.sk, kde do predmetu prosím uveďte číslo objednávky, ktoré sa vám zobrazilo po jej odoslaní.

 

Kde máte miesto pre Osobný odber?

Je nám ľúto, avšak miestom pre osobný odber zatiaľ nedisponujeme. Náš sklad je pre verejnosť nedostupný.

 

Mohli by ste mi do objednávky ešte niečo doplniť? Zabudol som na…

Áno, pokiaľ je balíček ešte u nás a objednávku sme ešte len prijali. Avšak môže to Vašu objednávku zdržať aj o 24 hodín.

Spôsob 1: Vytvorte novú objednávku a do poznámky uveďte, že si to želáte pripojiť k predošlej objednávke, kde uveďte číslo predošlej objednávky, ktoré nájdete vo Vašom emaile. Toto je vhodné, len ak platíte dobierkou alebo prevodom – aby sme Vám mohli odpočítať prípadnú cenu dopravy.

Spôsob 2: napíšte nám na Whatsapp chat alebo na mail, alebo, ak je to na poslednú chvíľu, tak zavolajte ( +421 918 024 998)

Prosím, myslite na to, že v pondelok až v piatok medzi 14:00 a 16:00 je čas najväčšej expedície a vtedy nestíhame reagovať na Vaše požiadavky zmien ihneď.

 

Je od Vás poštovné zdarma?

Zatiaľ je nastavené poštovné zdarma pri objednávke nad 70 €, ale nie je vylúčené, že sa to môže zmeniť, preto je dôležité sledovať našu stránku a instagram profil, kde sa dozviete vždy aktuálne informácie.

 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Ak nie, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára (tu) a my Vám čo najskôr radi odpovieme.